برنامه سازی به سبک پدیده نور و مغز

یادگیری پایدار

برنامه‌سازان و برنامه نویسان مؤسسه آوای بصیرت نور و مغز بر اساس تحلیل و آنالیز نتایج آزمون‌های روان‌شناسی، شرح‌حال و تعیین سطح، برنامه‌ای مختص اخلاقیات، روحیات، علایق، سلایق، سبک زندگی روزانه، تیپ شخصیتی، آناتومی جسم، جنسیت، شرایط خانوادگی، شرایط عاطفی (تاهل و تجرد)، شرایط تحصیلی (فارغ التحصیل یا محصل)، شرایط کاری (در صورت شاغل بودن)، شرایط سلامتی، میزان بهره هوشی، و سطح علمی دانش‌آموز می‌سازند که این برنامه کاملاً کاربردی، برای دانش‌آموز به‌راحتی قابل‌ اجرا خواهد بود.

در رابطه با اصلی‌ترین مشکل دانش‌آموزان با مشاورین به‌ظاهر متخصص می‌توان گفت که پس از مطالعه مطابق برنامه‌ ی ارائه شده توسط آنها، در پایان سال تحصیلی متوجه می شوند امکان اتمام بودجه‌بندی کتب درسی خود را ندارند چون تمامی سبک های برنامه ریزی مطالعاتی حال حاضر در جهان بر اساس کهنه ترین اصول یادگیری و منسوخ ترین متدهای برنامه نویسی می باشد. برنامه ریزان، زمان شما را دسته بندی می کنند؛ بدون توجه به شما؛ منظور ما از شما مغزی است که می خواهد بر اساس این برنامه آزمون بدهد و نتیجه نامعلوم است که آیا شما می‌ توانید در این بازه زمانی محدود، مطالب را کامل مطالعه کنید یا خیر.

برنامه‌سازی در یادگیری پایدار به‌گونه‌ای انجام می‌ شود که دانش‌آموزان بتوانند تمامی منابع مطالعاتی خود را با بالاترین کیفیت در کمترین زمان به پایان برسانند؛ زیرا برنامه سازی و برنامه نویسی در یادگیری پایدار به سبک پدیده نوین نور و مغز حجم منابع مطالعاتی، میزان ظرفیت مغز هر انسان و زمان مخاطب خود را در نظر می گیرد به گونه ای که شما دیگر نگران این موضوع نخواهید بود که در مدت یک ساعت، باید چه میزان مطالعه کنید تا در مناسب ترین زمان ممکن  مطالعاتتان به پایان برسد و این امر مهم حاصل نخواهد شد مگر با اجرای  برنامه ای بسیار دقیق و مهندسی شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *